עשר אסטרטגיות שימור לקוחות להגדלת ההכנסות לחנויות אינטרנט

לקוחות נאמנים הם בעלי ערך רב עבור חנויות מסחר אינטרנטיות . אז כשאתם רוכשים חדשים, חשוב לספק חוויה נהדרת ולטפח את מערכת היחסים כך שהם יחזרו שוב ושוב. לבניית אתרים לעסקים וחנויות אינטרנטיות . הפוך למומחה לשימור לקוחות להגדיל את ההכנסות שלך ללא עלות שיווקית. להלן עשר אסטרטגיות שימור לקוחות שקנו או נרשמו בחנויות אינטרנטיות שתוכל להתחיל מחר כדי להגדיל את המכירות שלך .

בניית אתרים לעסקים וחנויות אינטרנטיות . הפוך למומחה לשימור לקוחות להגדיל את ההכנסות שלך ללא עלות שיווקית. להלן עשר אסטרטגיות שימור לקוחות שקנו או נרשמו בחנויות אינטרנטיות שתוכל להתחיל מחר כדי להגדיל את המכירות שלך .

  1. לספק שירות לקוחות יוצא מן הכלל

יש סיבה לכך שזה ראשון ברשימה. הרבה חברות נאבקות לספק שירות טוב, כך שאם תצליחו, בהחלט תבלטו. הלקוחות שלך יעריכו את זה. הם ירגישו משרתים היטב, מוערכים והקלה על כך שהכנתם את חייהם קלים יותר במקום קשים יותר. והם יחזרו לעוד. זה מה ששירות מעולה עושה. וזה עושה את זה על ידי הצטיינות בדברים הקטנים.

  • מעקב אחר לקוחות

אחרי שמישהו קונה מחנות המסחר האלקטרוני שלך, אל תשכח אותו. לתקשר. לתקשר. לתקשר.
שלח אימייל אישורים לגבי הרכישה שלהם. שלח עדכונים לגבי מצב המשלוח שלהם. בקש משוב על השירות שלך ועל המוצרים שהם קנו. שלח אימיילים עם שאלות נפוצות. הצעת עזרה. ודא שיש להם את המידע שהם צריכים. אם לקוח שואל אותך שאלה, ענה עליה. ולאחר מכן בצע מעקב כדי להיות בטוח שהתשובה שלך פתרה את הבעיה שלהם.

המערכת יכולה לבנות את זה באופן אוטמטי באמצעות כלי אוטומציה של שיווק בדוא"ל כגון AutomateWoo, שנוצרו במיוחד עבור חנויות WooCommerce.או שרת מיילים אחר שמיועד לנויות אינטרנטיות .

תשאל כמעט כל אחד, והם יוכלו לספר לך סיפורים על איך הם קנו משהו, שאלו שאלה ומעולם לא קיבלו תשובה. אפילו החברות הגדולות בעולם נכשלות בכך.

למחירון בניית אתרים לעסקים

  • יצירת מועדון לקוחות והקניית האבות והנחות ללקוחות חוזרים

אתה יכול לתגמל לקוחות בפעם הראשונה עם הנחות תודה ומבצעים מיוחדים אחרים. ואתה יכול לתגמל את הלקוחות הנאמנים שלך משכבר הימים בהפתעות גדולות עוד יותר.

ואם אתה משתמש בהנחות בצורה חכמה, [קישור לפוסט הקופונים הקרוב] זה לא חייב לעלות לך הרבה כסף. טריק אחד פשוט הוא להשתמש בהנחות בשקלים במקום באחוזים.

לדוגמה, נניח שיצרת פלח של לקוחות שביצעו חמש רכישות או יותר מחנות המסחר האלקטרוני שלך, ואתה רוצה לתגמל אותם. במקום לומר משהו כמו "חסוך 30% כשאתה מוציא יותר מ-100", אמור "חסוך ש"ח 30 כשאתה מוציא יותר מ-ש"ח 100".

סוג זה של הנחה מגדיל את גודל ההזמנה הממוצע מבלי לעלות כל כך הרבה רווח, והלקוחות שלך עדיין יעריכו אותך על כך.

ניהול חנות אינטרנטית ושימור לקוחות
ניהול חנות אינטרנטית

  • שלח מיילים מפולחים על סמך רכישות קודמות

זוהי צורה אחת של שיווק מותאם אישית. זה מראה ללקוחות שלך שאתה שם לב אליהם.

זהה ופלח אנשי קשר שנראה כי הם נוטים לקטגוריות ספציפיות של מוצרים. בהתבסס על הקטגוריה, אתה כנראה יכול לקבוע דברים אחרים שעשויים להיות נכונים לגביהם. אם הם תמיד רוכשים מקטגוריות "הילדים" שלך, כנראה שיש להם ילד בחייהם והם יעריכו תוכן והצעות הקשורות לילדים. התחל לתקשר עם כל אחד מהפלחים האלה לגבי מוצרים רלוונטיים, בעיות נפוצות וכיצד לפתור אותן (גם אם זה לא כולל את אחד מהמוצרים שלך), טיפים, תוכן הדרכה ועוד.

שימור לקוחות כולל יותר מסתם מכירות והנחות.
על ידי פילוח התקשורת שלך לפי קטגוריות מוצרים, תוכל להיות ספציפי יותר ובכך להיות רלוונטי יותר לכל לקוח. זוהי אסטרטגיית שימור לקוחות יוצאת מן הכלל כאשר אתה מתחיל להשתמש בה באופן עקבי.


5. תן פרסים עבור הפנייה

על ידי תמריץ הפניות, אתה מצטרף לרשת של לקוחות שכבר מרוצים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. והפניות אישיות לרוב עובדות טוב יותר מפרסום כי אנשים סומכים על אלה שהם מכירים.

הפניות הן כמו סקירה של חמישה כוכבים על כוח רקטות. זה מגביר את האמינות שלך ומפיץ את הבשורה עבורך. אתה יכול להפעיל תחרויות הפניה עם כמה פרסים גדולים לזוכים, או לתגמל אנשים ישירות על סמך כל לקוח חדש שהם מביאים לך.איך שאתה ניגשים לזה, המפתח כאן הוא להקל על הלקוחות להפנות אנשים אליך. איך אתה עושה את זה? פשטות עבור הלקוחות שלך ואוטומציה עבורך היא המפתח להפעלת תוכנית מוצלחת. זה המקום שבו ההרחבה הנכונה יכולה שוב לחולל פלאים.

7.  בקשו חוות דעת והמלצות

כשמישהו לוקח את הזמן לכתוב למה הוא אוהב מותג או מוצר מסוים, זה עושה משהו לתחושות שלו לגבי החברה שמאחוריו.על ידי כתיבת ביקורות והמלצות על מוצרי המסחר האלקטרוני שלך, הלקוחות שלך יעמיקו את הקשר בינם לבין העסק שלך. שלח מדי פעם מיילים בבקשה לתת משוב ציבורי. וכדי להקל, כלול קישורים לאתרי הביקורות הגדולים המתאימים לנישה שלך. אבל ביקורות עושות יותר מאשר רק להגביר את נאמנות הלקוחות – הן יכולות לעזור לך גם לזכות בלקוחות חדשים. כדאי להקדיש זמן נוסף כדי למשוך ביקורות על החנות שלך. למד כיצד להשתמש בדוא"ל כדי לקבל ביקורות נוספות על מסחר אלקטרוני.

8.  תן בונוסים מיוחדים, הטבות ומתנות

עבור לקוחות אקסטרה נאמנים, ובמיוחד לאלה שמוציאים הרבה כסף, אתה יכול לבסס את הקשר שלהם עם החברה שלך עם בונוסים ומתנות בהפתעה. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרי טיפוח, אתה יכול לזרוק דוגמית מהקרם הנמכר ביותר שלך. או אם אתה מציע שירותי ניקיון בתים, אתה יכול לכלול נר בעל ריח רענן בבית של הלקוחות המובילים שלך.

פשוט שלח להם את הדברים האלה בלי ציפיות אחרות. ההפתעה תשמח אותם לחלוטין, ואתה יכול להבטיח פחות או יותר שהם ימשיכו לעשות איתך עסקים בשמחה רבה עוד יותר.

אוטומציה לחנויות אינטרנטיות
אוטומציה לחנויות אינטרנטיות

9.  הוסף אפשרות לשירות מנוי

שום דבר לא מנצח הכנסות חוזרות. ובמונחים של שימור לקוחות, מינויים שומרים את הקונים מחוברים אליך טוב יותר מכל דבר אחר. זה קושר אותם אליך. אתה הופך לחלק מהחיים שלהם. עם קצת יצירתיות, כמעט כל עסק יכול להמציא אפשרות מנוי.

הנה רק כמה דוגמאות למוצרים שתוכל להפוך למנויים:

  • קופסאות חטיפים בנושא הרזייה
  • ויטמינים
  • קפה (כי אף אחד לא רוצה להיגמר מזה!)
  • שירותי אחזקה
  • רישיונות תוכנה
  • מגזינים מקוונים

בדרך כלל, זה מחייב אותך להמציא כמה שירותים והטבות נוספים שמגיעים רק עם מנוי, דברים שמשרתים את הלקוח, מקלים על חייו ופותרים בעיות. במילים אחרות, אתה יכול לשלב את אסטרטגיית שירות הלקוחות שלך במנוי שלך, וכך להגדיל את השימור.

שימור לקוחות באמצעות מערת מיילים מיועדת לחנויות אינטרנטיות
שימור לקוחות באמצעות מערת מיילים מיועדת לחנויות אינטרנטיות

10. לתקשר באופן עקבי

הנה עוד הזדמנות להצטיין מול המתחרים שלך עם פעולה פשוטה ועקבית. תן ללקוחות את ההזדמנות להירשם לניוזלטר שלך. ואל תהססו לספק להם תמריץ לעשות זאת – כל מנוי הוא בעל ערך רב לעסק שלכם.

לאחר מכן, שלח דוא"ל שבועי, דו שבועי או חודשי. שלח מדי פעם גלויה או מכתב. שלח קטלוגים להדפסה רבעוניים אם זה מתאים לעסק שלך. כן, הדפס. בגלל העייפות הדיגיטלית, אנשים מסתכלים על מדיה מודפסת בעניין מחודש בימים אלה. חלק מהתקשורת הזו יכולה להציע מוצרים והצעות. אבל הרבה מהתקשורת והשיווק של הלקוחות שלך נועדו רק להישאר בראש שלהם. אתה יכול לשלוח כל מיני תוכן מועיל כמו מדריכי הדרכה, תובנות מוצר, פתרונות לבעיות שיש ללקוחות שלך, תשובות לשאלות נפוצות ועוד הרבה יותר.

הנקודה היא שכשאתה נשאר בראש שלהם, על מי הם יחשבו ראשון בפעם הבאה שהם צריכים משהו שאתה מציע? העסקים שלך.

תעשה מה שמתאים לך אתה מכיר את העסק שלך בצורה הטובה ביותר
שים אפילו כמה מתוך עשר אסטרטגיות שימור לקוחות אלה לשימוש בעסקי המסחר האלקטרוני שלך, ועם הזמן תשמרו על יותר לקוחות, תגדילו הכנסות, תקבלו יותר ביקורות והפניות ותגדילו את העסק שלכם.

אנחנו נשמח לעזור לכם בקידום האתר ובבנייה שלו
צוות רינגו בניית אתרים לעסקים

מעוניין להקים אתר?  
צור איתנו קשר

חברת רינגו מתמחה בקידום ובניית אתרים לעסקים וחנויות אינטרנטיות. אם יש לכם רעיון מצוין או שאתם מחפשים פתרון בתחום בניית אתרים?
נשמח לשוחח על העסק שלכם

מזל טוב ובשעה טובה - קיבלנו את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

כל הכבוד
מצפים לעבוד על האתר שלך בקרוב

נציג מטעמנו יפנה אליך בהקדם 

נציג מטעמנו המלווה פרויקטים שך בניית אתרים לעסקים או חנויות וירטואליות יפנה אליך בהקדם 

במידה ויש לך שאלה תוכל לשלוח לנו אי מייל דרך צור קשר