בניית אתרים רספונסביים

בניית אתרים אתר רספונסיבי הוא אתר המותאם לכל סוגי הדפדפנים ולכל סוגי המסכים כולל טלפונים ניידים או מסכי טאבלט לאורכם ולרוחבם של המסכים. זה יכול להיות צג מחשב שולחני גדול, מחשב נייד, טאבלט בגודל 10 אינץ ', טאבלט בגודל 7 אינץ', או מסך טלפון חכם 4 אינץ'

עיצוב אתר רספונסיבי הפך לאחת המגמות החמות ביותר החל משנת 2013 ועד היום. המגמה נובעת בחלקה מהצמיחה החדה של טלפונים חכמים והתקנים ניידים אחרים. אנשים רבים יותר משתמשים במכשירים עם מסך קטן של טלפון סלולרי כדי להציג דפי אינטרנט.

בניית אתרים רספונסביים כיצד נראה עיצוב אתר רספונסבי?

מטרת עיצוב אינטראקטיבי הוא שיהיה אתר אחד, אבל עם גורמים שונים שמגיבים באופן שונה כאשר הם מוצגים במכשירים בגדלים שונים. חשוב לציין כי לא מדובר באפליקצייה אלא באתר האינטרנט, שנבנה ועוצב כאתר רספונסיבי.

כדי להבין לעומק, בואו ניקח כדוגמה אתר מסורתי. כאשר תצפו באתר במחשב שולחני, למשל, האתר עשוי להראות שלוש עמודות. אבל כאשר אתה מציג את אותו אתר על מסך קטן וזה יוצג באופן דומה, כלומר, אופקי, כך שיהיה צורך לגלול בצורה אופקית על מנת לראות מה מוצג באתר כולו וזאת דרך שגולשים לא אוהבים. באתר שהוא לא רספונסיבי אלמנטים עשויים להיות סמויים מן העין או להיראות מעוות. על מסך טלפון חכם זעיר, תצוגת אתרי אינטרנט תהיה אף מאתגר יותר לצפייה, כך שתמונות גדולות למשל עשויות "לשבור" את הפריסה. אתרים יכולים להיות איטיים בטעינה על גבי סמארטפונים כשיש גרפיקה כבדה.

עם זאת, אם האתר נבנה עם עיצוב גמיש, קרי, רספנסיבי, בכל מסך נעשית התאמה באופן אוטומטי לתצוגה נכונה כך שלמשל בטאבלט יבחר הדפדפן להציג רק שתי עמודות ולא שלוש. בדרך זו, התוכן הוא קריא וקל לניווט. על סמארטפון, התוכן עשוי להופיע כטור בודד.

הנקודה היא: עם עיצוב רספונסיבי, האתר מתאים את עצמו באופן אוטומטי בהתאם למכשיר שהצופה רואה בו.

כשאתם פונים אלינו, תשאלו כיצד הופכים את האתר שלכם לאתר רספונסיבי והמומחים ייתנו לכם את כל הידע על מנת שגם אתם תוכלו לתת פיתרון עם יעילות מירבית לכלל הלקוחות שלכם.

מעוניין להקים אתר?  
צור איתנו קשר

חברת רינגו מתמחה בקידום ובניית אתרים לעסקים וחנויות אינטרנטיות. אם יש לכם רעיון מצוין או שאתם מחפשים פתרון בתחום בניית אתרים?
נשמח לשוחח על העסק שלכם

מזל טוב ובשעה טובה - קיבלנו את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

כל הכבוד
מצפים לעבוד על האתר שלך בקרוב

נציג מטעמנו יפנה אליך בהקדם 

נציג מטעמנו המלווה פרויקטים שך בניית אתרים לעסקים או חנויות וירטואליות יפנה אליך בהקדם 

במידה ויש לך שאלה תוכל לשלוח לנו אי מייל דרך צור קשר