לתיאום פגישה או פרטים נוספים חייגו : 054-248-8053

השאירו פרטים וניצור איתכם
קשר בהקדם

בניית אתר לעסק: מדריך לעסק קטן

בניית ועיצוב אתרים התפתחה כך שקל יותר להשתמש בה עכשיו יותר מתמיד. לא משנה באיזו חברה לבניית אתרים אתה משתמש, ישנם כללים וטיפים בסיסיים שיעניקו לאתר שלך מראה מקצועי, ויקל על מציאתו ויציגו את החברה שלך באור הטוב ביותר.

להלן מדריך צעד אחר צעד ליצירת אתר עסקי מצליח.

  1. לקבוע מהם המטרות העיקריות לבניית האתר לעסק שאנו רוצים להשיג

במידה ומדובר במותג יש להשתמש בשם המותג במידה ומדובר באתר ללא מותג יש לחשוב על SEO  כלומר אינסטלטור / הובלות וכו' |

אתר עסקי משמש בדרך כלל למידע ללקוח קצה (מידע כללי אודות החברה שלך או פלטפורמה ישירה לחנות וירטואלית ). לא משנה אם אתה יוצר אתר פשוט המספר מעט על החברה שלך או אתר חנות מורכב יותר, הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות הוא לומר, בדף הבית בפשטות, מה החברה שלך עושה. אל תגרום ללקוחות להסתובב כדי לגלות מה החברה שלך יכולה לעשות את מה שהם צריכים, הז

"חשבו על חוויית המשתמש הספציפית שלך ועל המסע אותו יעבור המשתמש בעת הניווט באתר שלך", הוסיף גבריאל שאוליאן, מנכ"ל סוכנות עיצוב אתרים וסוכנות שיווק דיגיטלית Blue Fountain Media. "לא משנה מה המטרה הבסיסית של אתרך או תהא המיקוד אשר יהיה, משתמשים צריכים להיות מסוגלים להשיג זאת בקלות, ויש לחזק את המטרה עצמה כאשר המשתמשים מנווטים באתר שלך."

אם אינך מתכנן לקבל תשלומים דרך אתר האינטרנט שלך, לא תצטרך לעשות כל כך הרבה עבודה בהגדרתם. אם אתה קמעונאי או ספק שירות ואתה מעוניין להציע ללקוחות אפשרות לשלם באופן מקוון, יהיה עליך להשתמש בשירות חיצוני כדי לקבל את התשלומים שלך, שיידונו בהמשך מאמר זה.

בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים

להלן מדריך צעד אחר צעד ליצירת אתר עסקי מצליח.

2. להחליט מה שם האתר

שם האתר שלך הוא אחד התכונות החשובות ביותר באתר שלך. זוהי כתובת האתר שתשתף עם הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך ותקדם במדיה החברתית. לכן אתה רוצה שזה יהיה תיאורי וקל לזכור ולהקליד אותו. נסה לשמור עליו קצר, ולהתרחק מקיצורים, ראשי תיבות ומספרים במידת האפשר, כדי למנוע בלבול מצד הלקוחות.

אתה צריך גם להחליט מה התחום שלך ברמה העליונה, או TLD. זהו הסיומת בסוף שם הדומיין שלך, כגון .com, .net או .biz. או   co.il עם זאת, שמות ה- TLD הלא-מסורתיים גדלו בשנים האחרונות. למרות שאלו יכולים להיות תיאוריים,. Com היא עדיין ברירת המחדל. קרא את המאמר שלנו בנושא בחירת TLD לא מוסדר למידע נוסף.

לאחר שבחרת את שם הדומיין שלך, תצטרך לאשר את זמינותו ולרכוש אותו באמצעות רשם תחומים כמו  GoDaddy, Squarespace,  או Web.com. אל תשכח לבדוק זכויות יוצרים כדי לוודא שאתה לא מפר את השם המוגן של מישהו אחר באתר שלך. אם כתובת האתר המועדפת עליך כבר נלקחה, תוכל להתקשר לחברה ולבקש לקנות אותה ממנה.

3. בחירת ספק אחסון

כל אתר זקוק ל"שרת", שרת בו כל הנתונים מאוחסנים לציבור הגישה אליו בכל עת. כעסק קטן, אירוח אתר משלך הוא פשוט הוצאה גדולה מדי, כך שתצטרך לבחור מארח חיצוני.

בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול ללכת על שני מסלולים שונים. מארח אתרים משותף, האפשרות הפחות יקרה, פירושו שתשתף שרת עם אתרים אחרים. אירוח ייעודי עולה משמעותית יותר, אך המשמעות היא שאתה מקבל שרת פרטי משלך ולא תצטרך להתחרות באתרים אחרים העלולים להוריד את המהירות שלך. לעזרה בבחירת שירות אירוח אתרים, בקר במדריך הקונים שלנו.

כשאתה בוחר מארח, שקול כמה טוב מארח זה יכול לענות על שאלות לגבי מיקומי השרת והאמינות שלו, אמר ג'ים קאווי, מדען ראשי בחברת ביצועי האינטרנט מבוססת ענן, Dyn.

"טוב לשאול, 'אתה יכול להראות לי כמה אתה קרוב לשווקים הגדולים שהלקוחות שלי הולכים להיות בהם?'", אמר קאווי. "לכל ספק אירוח טוב צריך להיות כלים להראות לך … מדידות על הביצועים שלהם," הוסיף.

כשאתה גדל אתה עשוי לגלות שעליך לשדרג למארח אינטרנט אחר, או אפילו לעבוד עם ספקים מרובים כדי לטפל בתעבורה ובפעולות באתר שלך. קאווי המליץ ​​לעקוב מקרוב אחר ביצועי האתר שלך ואת החוויה שלקוחותיך משתמשים באתר שלך כדי שתוכל לקבוע את הצורך שלך באירוח

רינגו בניית אתרים ושיווק באינטרנט
רינגו בניית אתרים ושיווק באינטרנט

4. בניית האתר
אתר טוב הוא יותר מדף בית סטטי. תרצה ליצור מספר דפים המוקדשים להיבטים שונים של העסק שלך, כמו קטלוג מפורט של המוצרים והשירותים שלך, או קטע בבלוג לעדכוני החברה. באשר לאתר הכולל שלך, אתה רוצה להיות בטוח שכל דף תומך ביעד העיקרי של האתר, יש לו מטרה ברורה וכולל קריאה לפעולה (למשל, למידע נוסף, להירשם, ליצור איתנו קשר או לקנות את זה).

דף יצירת קשר, הקישור הישיר של לקוחותיך אליך, הוא אחד החלקים החשובים ביותר באתר, וודא שאתה מכיל כמה שיותר מידע (מספר טלפון, כתובת דוא"ל ומיקום פיזי, אם רלוונטי). כדאי גם לכלול מידע על צוות המייסדים או הצוות בדף "אודות" כדי לעזור ללקוחות לשים שמות ופרצופים אמיתיים למותג שלך.

אם לעסק שלך אין עדיין לוגו, שכר מעצב גרפי או צור לוגו בעצמך לשימוש באתר שלך, בכרטיסי ביקור ובפרופילי מדיה חברתית. זה יעזור ללקוחות שלך לזהות את החברה שלך במהירות ובקלות באינטרנט.

ג'סטין זלבסקי, מוביל בתחום הייעוץ לעיצוב וחדשנות סטודיו מדע, הציע מספר טיפים בסיסיים שיעזרו לך ליצור דפים יעילים ועשירי תוכן לאתר שלך:

היה ברור מה העסק שלך עושה. זיקק את מה שהעסק שלך עושה להצהרה ברורה ותמציתית והוביל בזה. מבקרים אמורים להיות מסוגלים להבין מה אתה עושה תוך שניות מרגע הנחיתה בדף הבית שלך. כמה דפים כתובים היטב יעילים יותר מעשרות דפים כתובים בצורה לא טובה.

בצע קריאות אסטרטגיות לפעולה. כפתורי קריאה לפעולה נוטים לבצע את הביצועים הטובים ביותר כאשר הם תואמים את המידע שבדף. לדוגמה, לחצן "קנה עכשיו" הגיוני בדף מוצר, אך לא בדף אודות. במקום זאת, "צור איתנו קשר למידע נוסף" עשוי להיות מתאים יותר. באופן דומה, בדף המציג ביקורות של לקוחות עשוי להיות כפתור שלוקח את הקורא לתוכניות ולתמחור הזמין.

שיפורים אוטומטיים במהירות. הגדר כמה שיותר שיפורי מהירות אוטומטיים. אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן (CMS), התקנת התוספים הנכונים תטמון חלקים באתר שלך כך שהמבקרים לא צריכים להוריד דבר יותר מפעם אחת. עבור משתמשי וורדפרס, Zalewski המליץ ​​על WP Super Cache או W3 Total Cache, הדוחס קבצים ומאפשר למבקרים לגלוש באתר שלך במהירות רבה יותר. חלק מההיבטים הטכניים יותר של זיכרון במטמון ודחיסת קבצים עשויים לדרוש שותף לפיתוח אינטרנטי אם אינך בקיא טכני במיוחד.

הימנע מצילומי מלאי. צילומי גבינה הם הדרך המהירה ביותר להפוך אתר נהדר לבינוני. אם אתה מחפש תמונות לשימוש בדף שלך, עדיף להשתמש בתמונה של הצוות או המשרד שלך בפועל.

Pheil הוסיף כי תמונות באיכות גבוהה של המוצרים מגדילות את המכירות, לכן השקיעו בתמונות טובות של המוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

5. הטמעת מסוף סליקה באתר

בעוד שלב זה לא יחול על כל אתרי האינטרנט העסקיים, חברות שרוצות להציע אפשרות לשלם באופן מקוון יצטרכו לשלב מערכות תשלום אלקטרוניות באתרי האינטרנט שלהן. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכנת מסחר אלקטרוני או מעבדי תשלום של צד שלישי.

מארחי אינטרנט רבים מציעים עגלת קניות פנימית או שילוב עם תוכניות מסחר אלקטרוני. בצע קצת מחקר כדי לוודא שאתה מקבל פיתרון שקל לעבוד איתו וגמיש מספיק כדי לענות על הצרכים שלך כעת ובעתיד. כדי לחקור את אפשרויות תוכנת המסחר האלקטרוני שלך

6. בחן ופרסם את האתר שלך

לפני שאתה מודיע שהאתר שלך חי באינטרנט, וודא שהוא פועל בכל הדפדפנים הגדולים, כמו Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox, Safari ו- Chrome. לחץ על כל עמוד ותכונה בכל דפדפן כדי להבטיח שתמונות מופיעות, הקישורים נכונים והפורמט נראה חלק. זה ייקח זמן, אך המאמץ שתשקיעו עכשיו יחסוך תלונות עתידיות ממבקרים שאינם יכולים לגשת לתכונות מסוימות.

תכונה חשובה נוספת לשילוב באתר האינטרנט שלך כבר מההתחלה היא תוכנית ניתוח. על ידי הגדרת זה לפני שהאתר מופעל, תוכל לגהץ כל בעיה ולתאם הגדרה נאותה, אמר שאוליאן. ברגע שהאתר פעיל, אתה יכול לעקוב אחר ביצועי העמודים ולקבוע מדוע דף מצליח או לא מצליח בהתבסס על ניתוח הנתונים שלך.

"אתה יכול להסתכל באילו ממסעות הפרסום השיווקיים שלך מראים הכי הרבה המרות ולבחון מדדים כמו עיר, דפדפן וכו ', כדי לשפוך קצת אור על האופן שבו הקהל שלך מתקשר עם האתר שלך," אמר שאוליאן. "אם אתה … מיישם את זה [לאחר] שהאתר יפעל, אתה מפסיד נתונים יקרי ערך ואין לך דרך לראות אילו אלמנטים באתר שלך מצליחים או לא מצליחים כבר מההתחלה."

בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים

7. לשווק את האתר שלך ברשתות החברתיות ובמנועי חיפוש

מדיה חברתית, בין אם פייסבוק, טוויטר, לינקדאין או פינטרסט, היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את קהל היעד שלך ולהתריע בפני לקוחות ולקוחות על הנעשה עם החברה שלך. בכל פעם שאתה מעדכן את האתר שלך, פרסם על כך בכלי המדיה החברתית שלך – אך איזן את זה עם מעורבות אמיתית, ללא פשרות.

כלול גם קישורים למדיה החברתית שלך באתר האינטרנט שלך. המקומות הנפוצים ביותר הם הכותרת התחתונה או הסרגל המשויך (התפריט הנוסף בצד ימין למעלה המחזיק לעתים קרובות קישורי כניסה או אנשי קשר). למידע נוסף על מדיה חברתית לעסקים במדריך למשווקים שלנו.

הגשת אתר האינטרנט שלך למנועי חיפוש עיקריים תעזור גם להפנות לידים פוטנציאליים לדף שלך, כמו גם פריסת אסטרטגיית SEO (SEO) חזקה בכל האתר שלך. שאוליאן אמר כי הגדרת תגי כותרות, תיאורי מטה ומזהי משאבים אחידים (URIs) הרלוונטיים לחברה שלך והיבטי הענף שלך תעזור להבטיח שאתה מדרג נכון במנועי חיפוש את המוצרים או השירותים שאתה מנסה לשווק. .

לדבריו, "בניית מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלך מהשלבים הראשונים של האתר שלך, והתמקדות חזקה ב- SEO מהשקת האתר, תעזור לך לייצר תנועה בשלב מוקדם."

בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים

8. לתחזק את האתר שלך
שמירה על רלוונטיות חשובה, לכן עדכנו את האתר שלכם לעיתים תכופות באמצעות פוסטים בבלוגים על אירועי התעשייה הנוכחיים, מוצרים ומבצעים חדשים וחדשות חברות כדי למנוע מבקרים לחזור לאתר.

עליך גם לבדוק לפחות מדי חודש כדי להבטיח שהתוכנה שלך וכל התוספות מעודכנות. Pheil אמר שאם התוכנה שלך לא מעודכנת, היא בסכנת פריצה, גם אם האבטחה של מארח האתר חזקה. אם אין לכם זמן לעשות זאת בעצמכם, האצלו את המשימה לעובד מהימן או שכרו מנהל אתר עצמאי.

הפעלת אתר אינטרנט לעסק שלך היא השקעה בעלות נמוכה שתעזור לך גם לבסס אמינות ולהגיע לבסיס לקוחות רחב יותר ממה שאתה יכול אי פעם באמצעות טכניקות שיווק מסורתיות. אם אתה מעודכן את האתר שלך עם תוכן עדכני וממהר לטפל בבעיות טכניות, לעולם לא תצטרך לדאוג "לא קיים" ללקוחות הנוכחיים והעתידיים שלך.

בניית_חנות_וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

בניית חנויות וירטואליות בעלי עסקים לא צריכים אתר אינטרנט בעלי עסקים צריכים עסק באינטרנט! 10 דברים שאתה צריך לעשות כאשר אתה בונה חנות וירטואלית הפעלת

קרא עוד >
רינגו בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתרים תדמיתיים לעסקים וחברות כדי לבנות אתר תדמית מוצלח ויעיל, חשוב שהוא יעשה על ידי חברה המנוסה מאוד בבניית אתרים – אנחנו ב-רינגו מבטיחים

קרא עוד >
רינגו בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים

בניית אתרים לעסק שלכם זה לא משנה אם מדובר באתר תדמיתי או מכירתי בסופו של יום האתר משווק את העסק שלך ולכן חשוב לשמור על

קרא עוד >
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן